O Toyota Centru Beograd

TOYOTA ФИНАНС

Naša misija je obezbediti dugoročni rast kompanije kroz apsolutno i bezuslovno zadovoljstvo kupaca, kao i podizanje i održavanje njihove lojalnosti.

 

 

Kompanija Toyota Centar Beograd je najveći prodavac novih Toyota vozila u Srbiji i jedini maloprodajni salon vozila u Srbiji osnovan direktno od strane Toyota Tsusho korporacije iz Japana. Toyota Centar Beograd u potpunosti posluje u skladu sa najvišim poslovnim standardima Toyote. Kompanija počinje sa radom 2004. godine.

Prodaja novih vozila: Danas Toyota Centar Beograd prodaje oko 40% svih Toyota vozila prodatih u Srbiji.

Servis: Toyota Centar Beograd pruža usluge servisiranja i održavanja kao i limarsko–lakirerske usluge u skladu sa najvišim servisnim standardima Toyote.

Salon proverenih korišćenih vozila: U okviru Toyota Centra Beograd posluje i prvi salon proverenih korišćenih vozila u zemlji u kojem nudimo širok izbor Toyota vozila. Vozila proveravamo u našem servisu, garantujemo legalnost, kilometražu i ispravnost bez skrivenih nedostataka. Sve to uz garanciju od 6 meseci ili 5000 km (u zavisnosti koji od uslova se prvi ispuni).

Misija kompanije

 

Obezbediti dugoročni rast kompanije kroz apsolutno i bezuslovno zadovoljstvo kupaca, kao i podizanje i održavanje njihove lojalnosti.

Vizija kompanije

 

Postati najcenjeniji brend u auto industriji na tržištu Srbije.

Načela poslovanja

 

Toyota Centar Beograd svoje poslovanje i aktivnosti zasniva na 5 ključnih načela Toyote, a u skladu sa japanskom korporativnom kulturom i vrednostima:

1. Kaizen: Konstantno unapređenje poslovnih procesa, pošto nijedan proces nikada ne može biti savršen. Kaizen pristup podstiče inovativno razmišljanje i promoviše stalno učenje.
2. Genchi Genbutsu: Koristeći Genchi Genbutsu princip polaziti od izvora problema kako bi doneli ispravne odluke. Izgradnja konsenzusa u odlučivanju i ostvarenje ciljeva kroz najbrži i najbolji mogući način i time biti uspešniji.
3. Timski rad: Toyota stimuliše i podržava lični i timski razvoj zaposlenih, pruža mogućnost usavršavanja svakome čime podiže učinak tima.
4. Izazov: Formiranje dugoročne vizije idući u susret izazovima hrabro i kreativno s ciljem ostvarenja snova. Stvaranje vrednosti kroz izradu i isporuku proizvoda i usluga, s temeljnim donošenjem odluka.
5. Poštovanje: Ulaganje napora da se razumemomo s drugima uz dužno poštovanje, dajući sve od sebe da izgradimo međusobno poverenje.

Naša posvećenost zadovoljstvu kupaca potvrđena je tri godine zaredom dobijanjem evropske Ichiban nagrade koju Toyota dodeljuje za izuzetna dostignuća na polju zadovoljstva kupaca.

 

Mi verujemo da UVEK POSTOJI BOLJI NAČIN!