Besplatno isprobajte Toyotu E-zakazivanje servisa Cenovnici i katalozi Kontaktirajte nas

Zadovoljstvo kupaca

Toyota Centar Beograd je treći put uzastopno osvojio Ichiban, evropsku nagradu za zadovoljstvo klijenata kao najbolji servisno prodajni centar prema metodologiji rangiranja Toyota Motor Europe.


Kriterijumi koji se koriste u ovoj metodologiji su ocene klijenata u sledećim kategorijama, a rezultatati koje smo postigli su:


Retailer Complete Customer Satisfaction Index – procenat potpuno zadovoljnih klijenata u sektoru prodaje vozila: 99,28%
Retailer Complete Customer Satisfaction Index – procenat potpuno zadovoljnih klijenata u sektoru servisa i prodaje rezervnih delova: 97,88%
i kategorija koju ocenjuje Toyota Motor Europe:
Size criteria - kriterijum ispunjenja prodajnih i postprodajnih planova gde su naši rezultati sledeći:
110% ostvarenje plana prodaje vozila,
92,4% ostvarenja plana postprodajnih usluga.


Toyota Motor Europe (TME) je na ceremoniji u Kanu, Francuska, objavila pobednike 'Ichiban' evropskih nagrada za zadovoljstvo kupaca za 2013. godinu.


Filozofija da je kupac na prvom mestu je oduvek ključan deo poslovanja Toyote. Na osnovu ovog principa, dodeljeno je ukupno 44 nagrade partnerima iz 32 zemlje, kao dokaz njihovih izuzetnih dostugnuća na polju zadovoljstva kupaca, kako u prodaji, tako i u postprodajnim uslugama.


Ocenjeni su rezultati približno 2.300 evropskih partnera prema veoma zahtevnim kriterijumima. Toyota Centar Beograd nagrađen je za izuzetna dostignuća na polju zadovoljstva kupaca, kako u prodaji, tako i u postprodajnim uslugama.


Nagradu je predao gospodin Didier Leroy, predsednik i generalni direktor kompanije Toyota Motor Europe, a primio ju je gospodin Miladin Vrbaški, generalni direktor kompanije Toyota Centar Beograd.


Govoreći na ceremoniji dodele nagrada, Didier Leroy, predsednik i generalni direktor TME, je rekao: „Odlična usluga se podrazumeva. Ličnim kontaktom, oči u oči, obraćamo posebnu pažnju na potrebe i zahteve svakog kupca, individualno. Uz proizvode i usluge koji izazivaju emocije, moramo dopreti do srca svakog kupca.“


Toyoti Centar Beograd dodeljena je Toyotina „Ichiban“ evropska nagrada za zadovoljstvo kupaca 2015. godine, za rezultate postignute u protekloj godini.


Nagrada je zvanično uručena gospodinu Marku Kruški, direktoru marketinga i prodaje Toyota Centra Beograd, 5. juna na svečanoj ceremoniji koja je održana u Madridu (Španija).


Ocenjeni su rezultati približno 2.300 evropskih partnera prema veoma zahtevnim kriterijumima.


Govoreći na ceremoniji dodele nagrada, Dr. van Zyl, predsednik i generalni direktor TME je rekao: "Mi smo u biznisu saradnje sa ljudima. Moramo da razumemo naše kupce i imamo spremne odgovarajuće sisteme i alate, ali najvažnije je da u kompaniji razmišljamo na ispravan način. Konkurenti mogu da kopiraju proizvod, oni mogu da kopiraju procese, ali ne mogu tako lako da kopiraju razmišljanje da je kupac uvek na prvom mestu."

 
Toyota Centar Beograd nagrađen je za izuzetna dostignuća na polju zadovoljstva kupaca, kako u prodaji, tako i u postprodajnim uslugama. Istraživanje i praćenje rezultata se obavlja po posebnoj Toyota metodologiji, pri čemu se uzimaju u obzir ocene anketiranih stranaka u servisu i kupaca novih vozila. Toyota Centar Beograd opslužuje najveći broj klijenata u Toyota mreži, pa je samim tim i postizanje ovakvog rezultata veliki uspeh.

 

 
Toyota Centar Beograd je ponela titulu i ovogodišnjeg dobitnika Evropske nagrade za zadovoljstvo kupaca.

 
Nagrada je zvanično uručena gospodinu Dini Brekalu, direktoru Toyota Centra Beograd, na svečanoj ceremoniji koja je održana u Rimu (Italija).

 

Govoreći na ceremoniji dodele nagrada, Dr. van Zyl, predsednik i generalni direktor TME je rekao: Želimo da budemo - ne samo broj 1 u srcima i umovima naših kupaca – već želimo da kupac bude broj jedan u srcima i mislima svakog zaposlenog u svim našim prodajno-servisnim centrima. Preporuka kupca nije statistička vežba, niti igra brojeva - reč je o povezivanju sa našim kupcima, i o stvaranju bliskog odnosa sa njima.“

 


„Ichiban“ je japanska reč izvedena iz „Okyakusama Ichiban“ što znači „kupac na prvom mestu“, gde „Ichiban“ znači „prvi“ ili „broj jedan“.


Od kada je 2007. ustanovljena godišnja „Ichiban“ nagrada Toyote Motor Europe, zadovoljstvo kupaca kod Toyotinih partnera je povećano za 52,4% u prodaji i 47,4% u postprodaji, a prema internom istraživanju zadovoljstva Toyotnih kupaca, sprovedenom u Evropi.


Ništa nije toliko dobro da ne može biti bolje. Zato mi neprekidno težimo da budemo bolji u svemu što radimo. Ovo nije samo moto ili parola koju proklamujemo, a kasnije zaboravimo na nju. To je prosto način na koji mi radimo.







Naša politika e-privatnosti

Koristimo kolačiće na našem sajtu kako bismo vam pružili bolju uslugu. Ako se slažete sa tim, nastavite da koristite sajt kao i obično.